Hieronder vind je de meningen van anderen over mij als fotograaf. Heb je ook met mij samengewerkt en nog geen review gegeven dan zou je mij daar een groot plezier mee doen.
Je kan via google de review invullen en deze zal dan ook hier te zien zijn. Alvast super bedankt!!
Onprofessioneel. Twee maanden van te voren een datum gepland. Komt vervolgens datum niet na. Geeft niet aan dat het niet door gaat. Pas nadat ik het ging navragen twee dagen van te voren. Vervolgens geeft hij aan dat hij geen zin meer heeft in de shoot.
Zeer professionele vriendelijke en vakkundig fotograaf. De shoot was erg gezellig. Neemt alle tijd voor je, stelt je eigen inbreng op prijs maar levert zelf ook mooie ideeën aan, en dat alles tegen een goede prijs! Bedankt voor alles Mario! Ontzettend blij met het eindresultaat!
Fijne fotograaf die met je meedenk! Hij laat je op je gemak voelen tijdens de fotoshoot. Snelle reactie en snelle service. Hele mooie kwaliteit foto's!
Ik heb samen met mijn vriendin een fotoshoot hier laten doen en wij zijn erg tevreden over de resultaten. Het is een fijne man om foto’s te laten maken. Het voelde voor ons meteen goed. Zeker een aanrader om hier een shoot te laten doen!
Mario heeft verstand van zijn vak en neemt uitgebreid de tijd voor je. Het was mijn eerste shoot dus in het begin allemaal een beetje vreemd en onwennig, maar dat gevoel neemt Mario snel bij je weg! Zeker een aanrader!
Wat een mooie (zelgemaakte) studio! Dankzij onder andere de vriendelijke welkom, voel ik mij hier erg op mijn gemak en vertrek ik met een prettig gevoel. De foto's worden in overleg gemaakt en gebruikt. Ik ben tevreden over de resultaten!
Ik werk al jaren samen met Mario en kan zeggen dat ik zeer tevreden ben. Mario stuurt je aan en laat je zelf je grenzen aangeven. Het is altijd gezellig maar toch professioneel.
Me 1ste shoot had ik bij Mario. Hij gaf me tips over hoe ik het best kon staan en hoe ik het best kon draaien met me hoofd. Allemaal kleine tips die gezorgd hebben tot een verbluffend eindwerk.
Mario is laagdrempelig, maar professioneel en ontzettend gezellig om mee samen te werken! Hij luistert goed naar je wensen en grenzen, waarmee de sfeer op de set ontspannen is. Zo komen de kwaliteiten van de modellen het beste naar voren en weet hij sámen met zijn modellen de mooiste plaatjes te schieten.